search-block-background

Samenwerking Cygnific & JobBoost

Customer Service medewerkers in 11 verschillende talen

Cygnific

Cygnific is een trotse dochteronderneming van KLM. Tweeduizend customer service medewerkers uit vierendertig verschillende landen dragen elke dag bij aan de beste klantbeleving voor KLM en Air France. In elf verschillende talen bieden ze 24/7 service met een glimlach aan klanten van deze organisaties via telefoon en online. Daarnaast maken ook Rituals, Pinc Gellac en Adidas gebruik van de excellente dienstverlening van Cygnific.

Vaste instroom en piekmomenten

Als preferred supplier zorgt JobBoost het hele jaar door voor een constante instroom van vast personeel voor Cygnific, als aanvulling op hun eigen werving. Het gaat om excellente customer service medewerkers, zowel Nederlandstalig als multilingual (native speakers in diverse talen). Deze medewerker worden op basis van werving- en selectie geworven, wat betekent dat ze direct bij Cygnific in dienst komen.

Zowel bij KLM als bij andere opdrachtgevers van Cygnific bestaan grote pieken qua drukte. Op deze momenten zorgt JobBoost voor ad hoc instroom van grote aantallen (extra) uitzendkrachten in korte tijd. Hierbij stroomlijnen Cygnific en JobBoost processen in een mooie samenwerking.